رئیس بیمارستان حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) میبد از برنامه‌ریزی و عزم جدی برای آموزشی‌شدن این بیمارستان به‌ویژه با توجّه به پتانسیل‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نارین؛ «دکتر محمد هادی فرح‌زادی» در جریان بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان از فازهای توسعه‌ بیمارستان حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) میبد از جمله بخش عفونی، بخش اورژانس و سپس برگزاری نشست خبری؛ ضمن تبریک آغاز سال جدید هجری خورشیدی، نقش رسانه‌ها و فعالان خبری را حائز اهمیت و پل ارتباطی میان اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های خدمات‌رسان دانست.

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان میبد به دستگاه آندوسکوپی ستون فقرات و تجهیزات مورد نیاز جراحی اعصاب، افزود: این تجهیزات (که فقط در مراکز درمانی چند استان محدود کشورمان وجود دارد) با هزینه یک میلیارد تومان توسط یکی از خیران سلامت شهرستان خریداری و در اختیار این بیمارستان قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه فاز ۲ توسعه بیمارستان میبد تاکنون خیرساز بوده است، ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، ۱۵ میلیارد تومان کمک دولتی نیز برای تکمیل آن اختصاص یافته‌ است.

وی، ابراز کرد: حمایت‌های آیت‌الله اعرافی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرماندار و نماینده مردم در مجلس؛ ما را برای به نتیجه‌رساندن بحث آموزشی‌شدن بیمارستان حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) میبد به‌ویژه با توجّه به پتانسیل‌های این شهرستان مصمم‌تر کرده است.

فرح‌زادی، گفت: با امکانات خوبی که در طبقه سوم فاز یک توسعه شامل کلاس‌های آموزشی، کتابخانه، رختکن، اتاق‌های استراحت و سالن آی‌تی مهیّا شده است و اعلام حمایت‌های خیرین نیک‌اندیش، مسئولین شهرستان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) استان یزد، امیدواریم بحث آموزشی‌شدن بیمارستان میبد به سرعت به نتیجه برسد.

رئیس بیمارستان میبد؛ حضور پزشکان عضو هیات علمی و باسابقه در شهرستان، افزایش اعتبارات بیمارستان و اختصاص اعتبارات و تجهیزات آموزشی، امکان آموزش و مهارت‌آموزی پرسنل، ارتباط مناسب و اثربخش با دانشکده ها و سایر مراکز علمی و اجرای طرح های پژوهشی و آموزشی را از جمله مزایایی آموزشی شدن بیمارستان برشمرد.

وی در پایان ضمن تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، آمار و ارقام رضایت‌سنجی صورت گرفته را موضوعی مهمّ و مورد پیگیری مکرر دست‌اندرکاران بیمارستان میبد دانست و یادآور شد این رضایت‌سنجی‌‎ها در راستای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به ارباب‌رجوع، موثر است.

لازم به ذکر است که طی نشست خبری؛ گزارشات آماری از رضایت‌سنجی صورت گرفته از بیماران و مراجعین به بیمارستان میبد و همچنین روند نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی ارائه شد.